PANIGALE V2
Motor |
kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Superquadro |
Objem válců |
955ccm |
Výkon |
155hp -110kW @ 10500rpm* |
Maximální rychlost |
|
Hmotnost |
176kg suchá hmotnost |
Objem nádrže |
17L |
Přední vidlice |
plně nastavitelná upside-down vidlice Showa BPF 43mm |
Zadní tlumič |
plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice |
Přední brzdy |
2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, ABS |
Zadní brzdy |
245mm kotouč, 2 pístkový třmen |
Ráfky |
přední 10ti paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17, zadní10ti paprskový z lehké slitiny 5.50 x 17 |
Pneumatiky |
přední 120/70 ZR17 Pirelli Rosso Corsa, zadní180/60 ZR17 Pirelli Rosso Corsa |
Barva |
červená, arktická bílá |
jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 2, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, rychlořazení (DQS) up/down EVO, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlumič řízení Sachs, automatické vypínání směrových světel
PANIGALE V4
Motor |
Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený |
Objem válců |
1103ccm |
Výkon |
214hp -157.5kW @ 11,500rpm* |
Maximální rychlost |
|
Hmotnost |
175kg suchá hmotnost |
Objem nádrže |
16L |
Přední vidlice |
plně nastavitelná upside-down vidlice Showa BPF 43mm |
Zadní tlumič |
plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice |
Přední brzdy |
2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO |
Zadní brzdy |
245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO |
Ráfky |
přední 5paprskový z lehké slitiny 3.50″ x 17″ zadní5paprskový z lehké slitiny 6.00″ x 17″ |
Pneumatiky |
přední 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP, zadní200/55 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP |
Barva |
červená |
jízdní režimy (Race,Sport,Wet), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel |
PANIGALE V4 S
Motor |
Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený |
Objem válců |
1103ccm |
Výkon |
214hp -157.5kW @ 11,500rpm* |
Maximální rychlost |
|
Hmotnost |
174kg suchá hmotnost |
Objem nádrže |
17L |
Přední vidlice |
plně nastavitelná upside-down Öhlins NIX30 43 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 2.0 – elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku |
Zadní tlumič |
plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 2.0 – elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková jednoramenná kyvná vidlice |
Přední brzdy |
2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO |
Zadní brzdy |
245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO |
Ráfky |
přední Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50″ x 17″
zadní Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 6.00″ x 17″ |
Pneumatiky |
přední 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP, zadní200/55 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP |
Barva |
červená |
jízdní režimy (Race,Sport,Wet), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion akumulátor, Ducati elektronické odpružení (DES) EVO Öhlins
Nejnovější komentáře