HYPERMOTARD 950 Hypermotard RVE
Motor | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
---|---|
Objem válců | 937 ccm |
Výkon | 114hp – 84kW @ 9000rpm* |
Maximální rychlost | 200 km/h |
Hmotnost | 178 kg |
Objem nádrže | 14,5L |
Přední vidlice | Vidlice 43mm, upside-down |
Zadní tlumič | plně stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock. Hliníková jednostranná kyvná vidlice. |
Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo, ABS Bosch |
Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS Bosch |
Ráfky | přední 10-ti paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17, zadní 10-ti paprskový z lehké slitiny 5.50 x 17 |
Pneumatiky | přední 120/70 ZR 17, zadní 180/55 ZR 17 |
Barva | červená, bílá |
přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), USB zásuvka, příprava pro rychlořazení (DQS) up/down
HYPERMOTARD 950 SP
Motor | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11*, hořčíkové kryty ventilů |
---|---|
Objem válců | 937 ccm |
Výkon | 114hp – 84kW @ 9000rpm* |
Maximální rychlost | 200 km/h |
Hmotnost | 176 kg |
Objem nádrže | 14,5L |
Přední vidlice | Plně nastavitelná vidlice Öhlins 48mm, upside-down |
Zadní tlumič | plně stavitelná pružící jednotka Öhlins s progresivní charakteristikou. Hliníková jednostranná kyvná vidlice. |
Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo, ABS Bosch |
Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS Bosch |
Ráfky | přední 3-paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50 x 17, zadní 3-paprskový kovaný z lehké slitiny 5.50 x 17 |
Pneumatiky | přední 120/70 ZR 17, zadní 180/55 ZR 17 |
Barva | Ducati Corse |
přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), rychlořazení (DQS) up/down, USB zásuvka, kovaná kola Marchesini, karbonový přední blatník a kryty rozvodových řemenů
Nejnovější komentáře